Menu

Palaute

Kuluttajapalvelu

Alla olevalla lomakkeella voit jättää palautetta tuotevirheestä tai muusta toimintaamme liittyvästä asiasta – oli se sitten ruusuja tai risuja. Vastaamme mielellämme ja parhaamme mukaan kysymyksiisi. Lomakkeen alapuolelta löydät myös muut kuluttajapalvelun yhteystiedot.

Tuotekehitysprosessiamme ohjaavat ensi kädessä kuluttajien tarpeet, ja jokainen kuluttajalta saamamme palaute merkitsee meille mahdollisuutta kehittää edelleen tuotteitamme ja toimintaamme kuluttajien tarpeita vastaaviksi. Kirjaamme kaikki saamamme palautteet ja teemme niistä kuukausittain yhteenvedon, jota hyödynnetään mm. tuotekehittelyssä.

Tuotannossamme on erittäin tiukat laadunvalvonta- ja hygieniasäännöt ja kehitämme jatkuvasti laadunvalvontajärjestelmiämme, jotta tuotteemme olisivat korkealaatuisia ja kuluttajamme niihin tyytyväisiä. Jos siitä huolimatta et ole tyytyväinen tuotteeseemme tai siinä on selkeä virhe, pyydämme Sinua ottamaan meihin yhteyttä, niin käsittelemme tapauksen mahdollisimman pian. 

 

Tähdellä merkityt (*) kentät ovat pakollisia.

Palaute tai muu viesti:

Nimi: *
Sähköpostiosoite: *
Katuosoite: *
Postinumero ja -toimipaikka: *
Puhelinnumero: *

Puh. 020 785 4100 arkisin klo 9.00 – 12.00

Puheluhinnat:
Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puhelu + 7,07 snt/min (sis. alv 24 %)
Matkapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 17,17 snt/min (sis. alv 24 %)

info.of@orkla.fi

Orkla Foods Finland
PL 683
20361 TURKU

Voit myös etsiä vastausta mieltäsi askarruttavaan asiaan usein kysyttyjen kysymysten joukosta.

Ylös