Palaute

Mielipiteesi on meille tärkeä: ehdota ja anna palautetta. Kuluttajapalvelumme vastaa kysymyksiisi ja tutustuu ehdotuksiisi.

Palautteeni ei koske virheellistä tuotetta

Mikäli palautteesi koskee virheellistä tuotetta, täydennä myös seuraavat kohdat. Valitse tuote alasvetovalikosta tai syötä sen nimi sille varattuun kenttään. Säilytä virheellinen tuote ensimmäiseen yhteydenottoomme asti, sillä saatamme tarvita tuotteesta näytteen. Valitettavasti emme ilman tuotetietoja voi hyvittää tuotetta. Tuotevirheisiin vastaamme kirjallisesti heti, kun laatuasiantuntijamme ovat käsitelleet asian. Palautteet otetaan käsittelyyn saman tien, mutta joskus asian tutkiminen voi viedä aikaa. Pyrimme kuitenkin vastaamaan kirjallisesti viimeistään kahden viikon kuluessa.

Tuotenimi:
Kuluttajatuotteet Foodservice

TAI

Tuote:
Pakkauskoko:
Parasta ennen merkintä:
Kellonaika tai muu koodi:
Tuotteen ostopaikka:
Tuotteen ostopäivä:

Liitä kuvia: (Tiedoston maksimikoko on 5 Mt.)

Tähdellä merkityt (*) kentät ovat pakollisia.

Palaute tai muu viesti:

Nimi: *
Sähköpostiosoite: *
Katuosoite: *
Postiosoite: *
Puhelinnumero:

Haluan palautteesta kopion sähköpostiini

Haluan että minuun otetaan yhteyttä:  Sähköpostitse Postitse Ei yhteydenottoa

 

Puh. 020 785 4100 arkisin klo 9.00 – 12.00

Soittajahinnat:
Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puhelu + 7,07 snt/min (sis. alv 24 %)
Matkapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 17,17 snt/min (sis. alv 24 %)

info.of@orkla.fi

Orkla Foods Finland
PL 683
20361 TURKU

Voit myös etsiä vastausta mieltäsi askarruttavaan asiaan usein esitettyjen kysymysten joukosta.