Kuluttajapalvelu

Anna meille palautetta – oli se sitten ruusuja tai risuja. Ehdota uutta tai anna vinkki, ja kysy meiltä, jos haluat lisätietoa tuotteistamme. Me vastaamme mielellämme ja parhaamme mukaan kysymyksiisi.

Tuotekehitysprosessiamme ohjaavat ensi kädessä kuluttajien tarpeet, ja jokainen kuluttajalta saamamme palaute merkitsee meille mahdollisuutta kehittää edelleen tuotteitamme ja toimintaamme kuluttajiemme tarpeita vastaaviksi. Kirjaamme kaikki saamamme palautteet ja teemme niistä kuukausittain yhteenvedon, jota hyödynnetään mm. tuotekehittelyssä.

Tuotannossamme on erittäin tiukat laadunvalvonta- ja hygieniasäännöt ja pyrimme jatkuvasti kehittämään laadunvalvontajärjestelmiämme, jotta tuotteemme olisivat korkealaatuisia ja kuluttajamme niihin tyytyväisiä. Jos siitä huolimatta et ole jostain syystä tyytyväinen tuotteeseemme, pyydämme Sinua ottamaan meihin yhteyttä, niin käsittelemme tapauksen mahdollisimman pian.

Voit lähettää palautteesi tai kysymyksesi vaivattomasti oheisilla lomakkeilla, tai soittaa tai kirjoittaa meille. Katso myös usein kysyttyjä kysymyksiä vastauksineen.

Lähetä palautetta

Lähetä oma kysymyksesi

Puh. 020 785 4100 arkisin klo 9.00 – 12.00

Soittajahinnat:

Kiinteästä verkosta 8,35 snt/puhelu + 7,02 snt/min (sis. alv 24 %)
Matkapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 17,17 snt/min (sis. alv 24 %)

info.of@orkla.fi

Orkla Foods Finland
PL 683
20361 TURKU

Mielipiteesi on meille tärkeä ja palautteesi lämpimästi tervetullutta!